Suurenna fonttiaPienennä fonttia
Eläkeliitto

Pirkanmaan piiri ry

Tule toimintaamme mukaan, näin liityt jäseneksi

Liity yhdistyksen jäseneksi

Ota yhteyttä puhelimella, kirjeellä tai helpoimmin täyttämällä tästä jäsenhakulomake, joka lähtee automaattisesti Eläkeliiton Pirkanmaan piiriin. Piiritoimisto välittää halukkuutesi yhdistyksen hallituksen käsiteltäväksi.

Sääntöjemme 5 §:n mukaan yhdistyksen jäseneksi hallitus voi hyväksyä henkilön, joka haluaa edistää yhdistyksen toimintaa.

Hyväksymisen jälkeen asiasta ilmoitetaan sinulle ja kutsutaan mukaan yhdistyksen toimintaan!

Jäsenenä saat

Sosiaaliset jäsenedut: Yhtäkkiä yksin® ja Erosta eheäksi®-sopeutumisvalmennuskurssit

Itsensä kehittämistä ja koulutusta: edullisia kursseja harraste- ja järjestötoimintaan sekä vapaaehtoistoimintaan liittyen

Yhdistyksesi jäsenpalvelut; kerhot, luennot, tapahtumat, matkat ja retket. Myös yhdistyskohtaisia jäsenetuja.

Edulliset Eläkeliitto-tuotteet; adressit, onnittelukortit yms. Kysy omasta yhdistyksestäsi.

EL-Sanomat kuusi kertaa vuodessa

Lehmirannan lomakeskuksessa vuonna 2017 alennusta jopa 114 euroa kuuden vuorokauden lomasta

Termo Shell -lämmitysöljyt, tilaukset numerosta: 0800 19292. Mainitse Eläkeliiton jäsenyydestä

Suomen Hostellijärjestön  jäsenyys, alennusta retkeilymajoissa koti- ja ulkomailla (ulkomaille tarvitaan erillinen kortti)

Herz-autovuokraamolta jopa 15 % alennus vuokrausmaasta ja vuokrauksen kestosta riippuen. Alennus myönnetään edullisimmista hinnoista. Varauksen ja vuokrauksen yhteydessä käytetään tunnisteena Eläkeliiton CDP-numeroa: CDP 729647.

Lapland Hotels tarjoaa mm. 10 % alennuksia välinevuokrauksista ja hiihtokoulujen hinnoista. Myös vaihtuvia erikoistarjouksia vain Eläkeliiton yhdistysten jäsenille.

Holiday Clubin kylpylälomalla tai loma-asunnon vuokratessa saa 15 % alennuksen majoituksesta käyttämällä alennuskoodia EL15. Varaukset: www.holidayclub.fi

Silmäaseman valtakunnalliset jäsenedut Eläkeliitolle: Alennus normaalihintaisista silmälaseista -25%. Alennus normaalihintaisista aurinkolaseista -15%. Edut koskevat jäsenten lisäksi myös Eläkeliiton työntekijöitä ja sekä jäsenten, että työntekijöiden perhettä.

S-ryhmän Sokos-hotellit ja Radisson Blue-hotellit. Kausittain vaihtuvia tarjouksia vapaa-ajan majoituksiin. Varaukset: www.sokoshotels.fi/fi/tarjoukset/liiton-jasenedut . Netin varaustunnukset Sokos-hotellien kampanjakoodi LIITTO2015 ja Radisson Blu -hotellien kampanjakoodi LIITTO. Jäsenkortti näytettävä vastaanotossa sisään kirjauduttaessa.

Rantasipi-kylpylähotellit, Rantasipi Tropiclandia ja Rantasipi Rukahovi. Erikoishintaan vapaa-ajan majoitusta vuoden loppuun asti. Etu on -12 % päivän hinnasta. Tarjous koskee uusia varauksia. Hinta ei ole voimassa erikoisajankohtina. Varaukset tuotetunnuksella SIPI ETU12 nettiosoitteessa hotellimaailma.fi.  Jäsenkortti esitettävä pyydettäessä.